//GREENWELL

Національний оператор з промислового інжинірингу та буріння

Слідкуй за нами:



+38 (096) 106-43-14

+38 (050) 683-13-72



//GREENWELL

Національний оператор з промислового інжинірингу та буріння

Слідкуй за нами:

Ремонт та сервіс

Не знаєте з чого почати?

Подзвоніть нашому менеджеру та запитайте все, що бажаєте, абовідправте своє питання з контактами та ми з Вами зв'яжемся в найближчий час

Що робимо ми ?

ЗДІЙСНЮЄМО РЕГУЛЯРНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМИ

РЕМОНТУЄМО І ЗАМІНЮЄМО ОПАЛЮВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ

http://thenounproject.comThe Noun ProjectIcon TemplateRemindersStrokesTry to keep strokes at 4pxMinimum stroke weight is 2pxFor thicker strokes use even numbers: 6px, 8px etc.Remember to expand strokes before saving as an SVG SizeCannot be wider or taller than 100px (artboard size)Scale your icon to fill as much of the artboard as possibleUngroupIf your design has more than one shape, make sure to ungroupSave asSave as .SVG and make sure “Use Artboards” is checked100px.SVG

ЗАНОСИМО ВСЮ ІНФОРМАЦІЮ В СЕРВІСНУ КНИЖКУ ОБ'ЄКТА

МОДЕРНІЗУЄМО І ПОКРАЩУЄМО СИСТЕМУ З РОКАМИ

Безпека
Гарантія
Економія часу

Сервіс систем опалення, як і ТО автомобіля, ні в якому разі не можна ігнорувати в силу декількох причин:
● безпека – особливо це стосується газових систем, але й у випадку з іншими теж актуально – несправності в системі опалення можуть призвести до багатьох неприємних, а часто навіть небезпечних наслідків.● гарантія – кожен виробник прописує певні умови регулярного сервісного обслуговування для свого обладнання. У разі, якщо терміни порушуються, про гарантію на пристрій можна забути.
Коли проводити обслуговування систем опалення, а також які несправності можуть виникнути при ігноруванні своєчасного сервісу, ми розповідаємо далі.

ВИДИ ОБСЛУГОВУВАННЯ

● Сезонний сервіс

​Сезонний сервіс передбачає обслуговування системи перед опалювальним сезоном та після його закінчення. Він полягає у проведенні загальної діагностики, перемиканні режимів роботи, стандартної перевірки складових, заміні дрібних витратних матеріалів, підживленні системи, перевірці розширювальних баків та ін.

● Повний сервіс

Проводиться згідно вимогам виробника, передбачає капітальне обслуговування всіх елементів системи, планову заміну вузлів, що зносилися, прочищення магістралей і теплообмінників (за необхідності).

РЕГУЛЯРНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Обслуговування опалення включає в себе профілактичний огляд і перевірку всіх елементів системи – як внутрішніх, так і зовнішніх.

У першу чергу наші фахівці перевіряють систему на герметичність. Потім переходять до перевірки джерел тепла.

Illustration
  • СЕРВІС ТЕПЛОРОЗПОДІЛЬЧОГО ОБЛАДНАННЯ

    Обслуговування внутрішньопідлогових конвекторів включає:
    ● огляд з'єднань на предмет протікання;
    ● перевірку стану електроніки;
    ● обтиск усіх наявних контактів;
    ● щорічно – зняття і очищення (промивання) крильчатки (промивка здійснюється під проточною водою; аби запобігти попаданню бризок на двигун, на нього надягається спеціальний захист).

    Сервіс радіаторів включає:
    ● перевірку роботи термоголовки і виконавчого механізму (за наявності);
    ● раз в 5-10 років – демонтаж радіаторів і промивка усієї системи: зі зливом води і очищенням обладнання від бруду за допомогою спеціальних розчинів.

Illustration
  • СЕРВІС ТРУБОПРОВОДІВ: ПРОМИВКА ТРУБ І ВУЗЛІВ

    Промивання труб і вузлів також входить в обслуговування систем опалення і ціни включаються у вартість регулярного сервісу.Для того, щоб система опалення функціонувала без збоїв, щоб труби і опалювальне обладнання залишалося в хорошому стані якомога довше, важливо використовувати заздалегідь підготовлену воду.

    Чому це важливо? Тому що водопровідна вода досить жорстка, вона містить у собі різні домішки і компоненти, які згубно впливають на всю систему опалення і її окремі елементи (труби, теплообмінник в тепловому насосі, водонагрівач та ін.).

    Зменшити жорсткість води і зробити її придатною для використання в технічних і побутових цілях, можна за допомогою системи водопідготовки, яка включає в себе установку фільтра пом'якшення води.

    Тому ми наполегливо рекомендуємо запускати систему опалення тільки після підготовки води або ж, як мінімум, у перший раз використовувати чисту бутильовану воду.

Illustration
  • СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМАТИКИ

    У системі опалення автоматика грає важливу роль. Однак її робота також повинна обов'язково перевірятися.
    В обслуговування автоматики входить:● перевірка сигналу в термодатчиках;● затяжка контактів;● перевірка роботи сервоприводів;● заміна батарейок в радіокерованих пультах;● перевірка налаштувань усієї системи і за необхідності – коригування її роботи.

Illustration
  • СЕРВІС ІНШИХ ЕЛЕМЕНТІВ КОТЕЛЬНІ

    Розширювальний бак

    Служить для компенсації надлишкового тиску в системі опалення.

    Обслуговування бака передбачає тільки перевірку тиску – тиск в баку має бути у межах 1.3-1.5 бар.

    Розширювальні баки не підлягають ремонту: якщо у ньому буде виявлено несправність (наприклад, порвалася внутрішня мембрана), бак необхідно замінити на новий.

    Бак для гарячого водопостачання

    Обслуговування бака ГВП включає в себе:
    ● перевірку стану магнієвого анода – його необхідно оглядати кожен рік, а міняти – 1-2 рази на рік, в залежності від ступеня руйнування;
    ● промивку самого бака;
    ● очистку теплообмінника від накипу;
    ● перевірку підривного (запобіжного) клапана – якщо він підтікає, видає шум або зовнішній вигляд викликає сумнів, клапан підлягає заміні.

Illustration
  • ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЖЕРЕЛА ТЕПЛА

    ЕЛЕКТРОКОТЕЛВ обслуговування електрокотла входить:
    ● перевірка циркуляційного насоса, заміна – при виявленні поломки;● перевірка і очищення трубчастого електронагрівача (ТЕНа) від накипу, а в разі пошкодження – його заміна;● огляд і перевірка електроніки.ГАЗОВИЙ КОТЕЛСтандартний сервіс газового котла, який не передбачає окрему сертифікацію, включає в себе:
    ● перевірку тиску в системі;● перевірку роботи автоматики, налаштування – за необхідності;● перевірку стану топкової камери, очищення – за необхідності;● перевірку системи розпалу;● очистку або заміну грязьових фільтрів і паливних форсунок.Решта робіт і маніпуляції з газовим котлом можуть проводитися тільки сертифікованими фахівцями, уповноваженими компанією-виробником.ТЕПЛОВИЙ НАСОСТепловий насос складається з внутрішнього і зовнішнього блоку, обидва з яких підлягають перевірці.
    Обслуговування внутрішнього блоку включає в себе:
    ● огляд усіх елементів підключення і автоматики;● оцінку роботи циркуляційного насоса і його заміну – при виявленні несправності;● перевірку розподільних елементів;● перевірку роботи триходового клапана.Якщо тепловий насос працює справно, теплообмінник чіпати не рекомендується.
    Важливо відзначити, що проблеми з теплообмінником можуть виникати тільки через неякісну воду, що містить солі, мінерали, бруд, домішки та інше. Така вода непридатна для технічного використання і призводить до того, що ланки (стільники) теплообмінника забиваються, через що він перестає коректно працювати.
    У такому випадку його необхідно очистити, а якщо мають місце серйозні пошкодження – замінити.

ПЕРЕВАГИ

УСІ ВИДИ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Здійснюємо регулярне і термінове технічне обслуговування опалення, міняємо і ремонтуємо елементи усієї системи.

РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ "ПІД КЛЮЧ"

Здійснюємо комплексну реалізацію опалення на об'єкті: починаючи з проєктування і закінчуючи обслуговуванням.

ДОСВІД РОБОТИ

Комплексно впроваджуємо системи опалення, а також обслуговуємо їх протягом усіх років експлуатації.

СУПРОВІД І КОНТРОЛЬ

Забезпечуємо повний технічний контроль системи опалення: фіксуємо всі роботи, нагадуємо про майбутній сервісі.

Коли
потрібен
сервіс?

В першу чергу – регулярно: один-два рази на рік. А також, в обов'язковому порядку – при виявленні найменших несправностей.

Зрозуміло, неможливо передбачити і уникнути всіх можливих неполадок під час експлуатації системи опалення. Однак важливо вчасно їх виявити і, для власної безпеки, викликати досвідчених фахівців.

Компанія "ГРІНВЕЛЛ" займається усуненням різних проблем, що виникають при обслуговуванні систем опалення. Яких – розповідаємо далі.

Illustration
  • ПРОБЛЕМИ З РОБОТОЮ КОТЛА

    Наші фахівці обслуговують і проводять ремонт наступних джерел тепла:

    ● електрокотли;
    ● твердопаливні котли;
    ● теплові насоси;
    ● газові котли 

    Якщо ви помітили будь-якого роду неполадки з генератором тепла (дуже висока витрата палива, поява нехарактерних шумів, порушення роботи автоматики та ін.) – важливо одразу ж зв'язатись з сервісною компанією для екстреного ремонту.

Illustration
  • ВИТІК ТА ІНШІ ПРОБЛЕМИ В ТРУБАХ

    Непрямою ознакою витоку є падіння тиску в котлі (менше 1,8 бар), намокання ділянки стіни або стелі.
    ​● Якщо витік стався в котельні, у місці пайки з'єднань, тоді він усувається точково.● Якщо у котельні встановлено тепловий насос, наші фахівці перевіряють тиск холодоагенту – якщо він впав, це говорить про витік. У такому випадку його залишається знайти і усунути.● Внутрішньостінові витоки важче виявити, вони стають помітні вже тоді, коли через них мокне стіна або підлога. Щоб оперативно знайти місце підтікання і не зачепити при цьому дроти або магістральну трубу, фахівцям важливо мати перед собою проєкт системи, де вказано розміщення обладнання, трубопроводів і кабелів.
    Технічне обслуговування систем опалення важливо проводити регулярно, а не тільки у разі виникнення проблем – це дозволяє не допустити витоків у майбутньому.
    Перевірка повинна проводитися не тільки в котельні, але обов'язково по всьому будинку. Навіть якщо на трубах немає підтьоків і пошкоджень, фахівці повинні оглянути радіатори і з'єднання внутрішньопідлогових конвекторів, щоб переконатися в їх справному стані.

Illustration
  • ПІДВИЩЕННЯ ВИТРАТИ ПАЛИВА

    У більшості випадків причина підвищеної витрати палива криється в:● неправильному підборі котла опалення або теплового насоса● поганій теплоізоляції будівлі● неправильному використанні теплоізоляційних матеріалів● неправильному проєктуванні системи.
    Наведемо приклад з останнього пункту. Конденсаційний котел нагріває воду і відправляє її до опалювальних приладів з температурою 80°C. Назад вода повертається з температурою 60°C. Через високу температуру теплоносія втрачається багато тепла при його транспортуванні, відповідно, підвищується витрата палива.
    Згідно з нормами, температура води для транспортування в радіатори/конвектори повинна становити 55°C, а для зворотної подачі – 45°C. Як бачимо, різниця в тому, як є і як має бути – досить велика.
    Якщо у вас встановлений тепловий насос і ви помітили збільшену витрата електроенергії – причина може бути в тому, що тепловий насос працює на радіатори, тоді як повинен використовуватися в низькотемпературних системах опалення і працювати з теплими підлогами і фанкойлами.
    Низькотемпературна система опалення є найбільш енергоефективною: чим нижча температура теплоносія, тим менше енергії потрібно для його нагрівання. Тому наші фахівці ще на етапі обговорення проєкту рекомендують клієнтам реалізовувати низькотемпературну систему.

Illustration
  • ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМИ ПЕРЕД ЗАПУСКОМ НА ПОЧАТКУ ОПАЛЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ

    Обслуговування опалювальних систем особливо важливо проводити перед початком опалювального сезону.

    Що входить в сервіс:

    ● перевірка на герметичність і працездатність всіх вузлів системи під тиском.
    ● промивка системи спеціальними розчинами , щоб очистити труби від накипу і вапняного нальоту.
    ● переведення роботи котла або теплового насоса в "зимовий" режим – на опалення і гаряче водопостачання.

    Наші фахівці займаються обслуговуванням системи як перед запуском, так і після закінчення опалювального сезону.

Найчастіші питання

  • Що входить в обслуговування системи опалення?

    Обслуговування системи опалення в приватному будинку включає в себе:

    ● огляд і перевірку джерела тепла (електрокотла, твердопаливного котла або теплового насоса), а також всіх його елементів (згідно технічних характеристик і рекомендацій виробника);
    ● перевірку тиску в розширювальному баку;
    ● оцінку роботи бака ГВП та його елементів;
    ● очистку комплектуючих (спускних клапанів, грязьовиків і т. п.) і заміну – за необхідності;
    ● промивання труб;
    ● переведення котла опалення або теплового насоса в "літній"/"зимовий" режим роботи – за бажанням клієнта.

    Звертаючись до нас, ви отримуєте комплексний сервіс всієї системи з занесенням докладної інформації про результати перевірки в сервісну книжку об'єкта.

  • Коли краще проводити обслуговування опалення?

    Проводити сервіс системи опалення слід не рідше 1 разу на рік. Також рекомендується сезонний огляд. Навесні він передбачає переведення котла (якщо у нього є контур гарячого водопостачання) або теплового насоса на літній режим – тільки для підготовки гарячої води, а восени – активацію зимового режиму – нагрівання води для системи опалення та гарячого водопостачання.

    Ремонт окремих елементів системи та промивку труб бажано здійснювати в рамках регулярного обслуговування, а комплексний огляд можна проводити при підготовці системи до опалювального сезону, тобто восени – це оптимальний варіант.

  • Як зробити обслуговування опалення приватного будинку?

    Інженерні комунікації – це цілий комплекс обладнання, від коректного функціонування якого залежить наявність тепла, гарячої води та інших благ у вашому домі. Самостійно втручатися в його роботу без спеціальних знань строго не рекомендується. Саме тому обслуговуванням опалювальних систем у приватних будинках у Києві та інших населених пунктах повинні займатися кваліфіковані фахівці.

    Однак, є перелік того, що ви можете зробити самі – візуально оглянути систему, оцінити роботу автоматики, почистити внутрішньопідлогові конвектор (при цьому двигун повинен бути надійно захищений!), за необхідності – почистити механічні фільтри.

    Здійснювати ремонт обладнання своїми силами або міняти комплектуючі – вкрай не рекомендується. При самостійному обслуговуванні системи ви втрачаєте гарантію від виробника, а також ризикуєте своєю безпекою.

    Довірте обслуговування опалення фахівцям "Альтер Ейр" – ми проведемо якісну діагностику системи, перевіримо працездатність усіх її елементів, оглянемо кожен радіатор і внутрішньопідлоговий конвектор, перевіримо труби і промиємо їх. Після проведення сервісних робіт надаємо власникам житлових будинків звіт про стан усіх елементів системи і складемо графік подальших візитів.